تعمیر و نگهداری

پولیش سیلندر کمپرسور کریر 5H

پولیش سیلندر کمپرسور کریر 5H

پولیش سیلندر کمپرسور کریر 5H : کمپرسوری که مشاهده می کنید یک کمپرسور 5h120 کریر است.در ظرفیت‌های بالا سیلندرها به صورت لایی سیلندر هستند.یک لاینر نصب می شودو پیستون در داخل این لاینر حرکت می کند تا در زمان آسیب دیدگی بتوانیم لاینر را عوض کنیم.در درون سیلندر به شیار هایی به صورت v انگلیسی وجود دارد.زمانی که کمپرسور فابریک است این شیار های V وی شکل وجود دارد این شیار ها مسیرهای روغن است.زمانی که قصد دارید کمپرسور را تعمیر کنید، باید به نکته مهمی توجه کنید.خیلی از سیلندرها لعابی می شوند.یک لایه لعاب در داخل سیلندر تشکیل شده.این لایه لعاب باعث می شود رینگ ها به سرعت خراب شوند.حتما باید سیلندر به صورت هفتی هشتی پولیش شود.بعضی از سیلندرها بعد از پولیش هم وضعیت مناسبی ندارند.در این سیلندر باید بوش سیلندر نصب شود یا باید تعویض شود.زمانی که سیلندر خوردگی دارد گاز و روغن می‌تواند از کنار پیستون عبور کرده و مسیر دیسشارژ را به ساکشن و کارتر راه بدهد.نکته بعدی این سیلندرها، نشیمنگاه سوپاپ است .نشیمن گاه سوپاپ نیز باید ماشین کاری شود تا سوپاپ بتواند گاز بندی را به خوبی انجام دهد.

پولیش سیلندر کمپرسور کریر 5H

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *