آموزش چیلر و سردخانه

فشار پایین ساکشن کمپرسور اسکرو

فشار پایین ساکشن کمپرسور اسکرو

فشار پایین ساکشن کمپرسور اسکرو : یکی از مشکلات رایج این است که کمپرسور شروع به کار می‌کند، اما به طور مکرر با خطاهایی در تجهیزات اور لود یا حفاظت بریکر مواجه می‌شویم. در چنین موقعیت‌هایی، ممکن است با مشکلاتی مانند کاهش یا افزایش فشار ساکشن و دیس‌شارژ کمپرسور در حین کار کمپرسور مواجه شویم.

برای اطمینان از اینکه مبرد با کمپرسور سازگار است و محدوده دمایی نیز در محدوده مجاز کمپرسور قرار دارد، باید اگر فشار بیش از حد باشد، کندانسور را بررسی کنیم. گاهی اوقات ممکن است وکیوم به درستی انجام نشده باشد. در کمپرسورهای سری HS، مدار ممکن است دارای پیچیدگی زیادی باشد و اگر وکیوم به درستی انجام نشود، گازهای غیرقابل تقطیر در سیستم باقی می‌مانند.

بنابراین، باید سیستم را دقیقاً بررسی کنیم. در صورت وجود گازهای غیرقابل تقطیر، اگر امکان تخلیه وجود داشته باشد، باید سیستم را تخلیه کنیم. در غیر این صورت، باید سیستم را مجدداً وکیوم کنیم.

همچنین ممکن است فشار مکش بسیار پایین باشد، که این نشان‌دهنده وجود نشتی است. کمپرسورهایی که سیم‌پیچ دارند، با مبرد خنک می‌شوند، بنابراین در چنین مواقعی، ممکن است ناشی از فشار ساکشن باشد. بار کم اواپراتور نیز ممکن است باعث فشار کم ساکشن شود.

بنابراین، زمانی که معمولا اواپراتور شما آبی است و اتیلن گلیکول جریان پیدا می‌کند و دبی شما مناسب نیست، چنین اتفاقی می‌تواند رخ دهد.

فشار پایین ساکشن کمپرسور اسکرو

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *