دسته‌بندی نشده

نصب اویل سپراتور در کمپرسور های موازی

نصب اویل سپراتور در کمپرسور های موازی

نصب اویل سپراتور در کمپرسور های موازی : هدف از نصب لوله پایین آوردن فشار مخزن روغن است تا کمی بالاتر از فشار مکش باشد. این کار باعث می‌شود روغن به طور مناسب به کمپرسورها بازگردد و بین مخزن روغن و کارتر کمپرسورها یک اختلاف فشار وجود داشته باشد. یعنی فشار مخزن باید کمی بالاتر از فشار ساکشن (که همان فشار کارتر است) باشد. برای این منظور، روی مخزن، در ابتدای لوله A، یک شیر تنظیم کننده فشار (یک رگلاتور) نصب می‌شود. به عنوان مثال، اگر فشار کارتر 50psi باشد، و فشار مخزن 60psi باشد. این 10psi اختلاف فشار باعث می‌شود که روغن در اثر اختلاف فشار به کمپرسورها برگردد. پس شیر تنظیم کننده فشار روی مخزن را روی 60psi تنظیم می‌کنیم. هر وقت فشار روغن به 60psi برسد، شیر بسته می‌شود و مکش کمپرسور از مخزن بسته می‌شود تا فشار از 60psi پایین‌تر نیاید.

روغن از پایین مخزن روغن به رگلاتورهای روغنی که روی کارتر کمپرسور نصب می‌شوند، می‌رود. کاهش سطح روغن در هر کمپرسور، رگلاتور روغن باز می‌کند و روغن وارد کارتر می‌شود. در خط برگشت روغن به رگلاتورها، از فیلتر روغن هم استفاده می‌شود و ساید گلس هم قابل نصب است.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. برای مشاوره با کارشناسان گروه مهندسی مهر اسپند با شماره 09123873563 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *