دسته‌بندی نشده

روش کار چیلر تهویه هواپیما

روش کار چیلر تهویه هواپیما

روش کار چیلر تهویه هواپیما : یونیتی داریم که برای تولید هوای خنک هواپیما استفاده می شود .کمپرسور مورد استفاده ۱۲۵ تن فراسکلد است. در خروجی دیسشارژ، تله روغنی نصب شده .
در خط مایع ریسوری نصب شده به همراه دو عدد فیلتر و یک اکسپنشن الکترونیک ، تزریق مبرّد مایع به مبدل اکونومایزر را مشاهده کنید ، لوله خرطومی هست که هوای خنک را به درون هواپیما می فرستد .سه تا شیر برقی داریم به سه تا کویل HOT GAS BYPASS زمانی که یخ زدگی در کویل ها اتفاق بیفتد.خروجی هوا مصرفش لحظه ای است،فول فرش .کمپرسور بدون اینورتر در مدار می آید.
کنترلر ها هم کَرِل .از طریق لوله ی خرطومی شکل هوا را به داخل هواپیما می فرستد.قبل از راه افتادن هواپیما از طریق این دستگاه خنک سازی انجام میشود .
سوالی که پیش میاد:وقتی که هواپیما اوج می‌گیرد خنک سازی از چه طریقی انجام میشود ؟در داخل هواپیما چیلر وجود ندارد ،اما خنک سازی به چه صورت انجام میشود ؟

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *