چیلر تراکمی و کمپرسور

عیب یابی چیلر های پیستونی

عیب یابی چیلر های پیستونی

عیب یابی چیلر های پیستونی : برای بررسی یک کمپرسور پیستونی باید چه پارارمتر هایی را چک کرد ؟
دمای کارتر:۲۶درجه. این دما در کمپرسور های مختلف فرق دارد. در کوپلند و کریر دمای بیست تا چهل مناسب است .
دومین مورد دمای سرسیلندر است .
یک طرف سرسیلندر باید گرم باشد : 57 درجه
یک طرف دیگر سرسیلندر باید خنک باشد.
این تفاوت دما به این معناست که سوپاپ ها عملکرد درستی دارند . فشارساکشن را نیز باید چک کنیم . سوپر هیت ایتم بعدی است . چک کردن دمای کارتر باقی کمپرسورها نیز قدم بعدی است سوپر هیت مدار های دیگر را هم چک میکنیم . دمای ساکشن را نیز باید اندازه گیری کرد . فشارهای روغن را نیز اندازه گیری میکنیم .فشار ساکشن کسر می‌کنیم .برای این کمپرسور ها فشار خطرناک مینیمم 20psi و فشار ۶۰psi حداکثرش هست، فشار دیسچارج باید عدد مناسبی باشد ،کندانسور آبی باشد باید دمای برج را هم بررسی کنیم و سطح تبادل را بررسی کنیم .دمای آب چیلد نیز ایتم بعدی است .دو طرف فیلتر ها نیز باید بررسی شود . اختلاف دما در تجهیزات و دمای خط مایع و سابکول رو باید برآرود کنیم.

عیب یابی چیلر های پیستونی

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *