دسته‌بندی نشده

کمپرسور دیجیتال کوپلند

کمپرسور دیجیتال کوپلند

کمپرسور دیجیتال کوپلند : کمپرسورهای S-Series کورسنس، محصولی از شرکت کوپلند هستند. پلاک این کمپرسور با مشخصه 4MA تفاوت‌هایی با سایر پلاک‌های کمپرسورهای کوپلند دارد. ظاهر این کمپرسورها با کمپرسورهای دیگر قابل تمایز است و برخی ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که آن‌ها را از دیگر کمپرسورها متمایز می‌کند. این کمپرسور با مشخصه 22 اسب و دیسکاس بوده و در قسمت پشتی آن یک مدار الکترونیکی داخلی قرار دارد که مسئول کنترل روغن و فشار در سیلندر است.

کمپرسورهای کورسنس S-Series توانستند مسائلی مربوط به مدار فرمان کمپرسور و تابلو برق را حل کنند. جهت سیم کشی، کاربر باید اتصالات زمین، اتصال کنتاکتور و خط خود را به پایانه‌های کمپرسورمتصل کند. اطلاعات کاملی در کاتالوگ کمپرسور و داخل جعبه ترمینال آن در نظر گرفته شده است که شامل اطلاعات نقشه، روش سیم کشی و فشارهای High ،Low، T start و غیره می شود. علاوه بر این، سطح روغن کمپرسور S-Series با سطح روغن کمپرسورهای سری قبلی کوپلند مشابه است. بنابراین، در مجموع، مشتریان می‌توانند از سادگی کار با این کمپرسورها بهره بگیرند و تخصص کمتری برای کار با آن‌ها نیاز خواهند داشت.”
کمپرسور دیجیتال کوپلند



گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *