دسته‌بندی نشده

لوله کشی کمپرسور اسکرو – سایز اشتباه

لوله کشی کمپرسور اسکرو - سایز اشتباه

لوله کشی کمپرسور اسکرو – سایز اشتباه : چهار کندانسور داریم مربوط به کمپرسور های 140 تن که هر دوکندانسور با هم کوپل شدن. لوله 7/8 برای کمپرسور 125 اسب استفاده شده است .چهار طبقه ساختمان لوله ها به پایین لوله کشی شده و به کمپرسور میرسند. هیچ شیر یکطرفه ای در مسیر نیست .در زمان خاموشی مبرد به مایع تبدیل شده و به سمت کمپرسور حرکت میکنند . بهتر است در انتهای کار یک تله نصب شود . فیلتر ساکشن هایی که نصب شده سایز اشتباه است . فنر اکسپنشن ولو را باز کردیم متوجه شدیم بریده شده و کوتاه شده.در لوله کشی های آب مشکلی ندیدیم .در زمانی که کندانسور آبی بوده مشکلی وجود نداشته است زمانی که کندانسور هوایی را نصب کردن، کمپرسور در ظرفیت های پایینکار نمیکند . شیر برقی ها ظرفیت میگیره اما کمپرسور در ظرفیت های پایین نمیره و آمپرش بالا باقی میمونه.
صدای کمپرسور خوب هست.
دمای دیسشارژ ۱۲۵ درجه سانتیگراد.
دمای ساکشن ۲۱درجه.
فشار ساکشن رو ۵۰
سوپرهیت نزدیک به ۳۰ درجه سانتیگراد داریم.
گاز و روغن شروع به تجزیه شدن کردند به زودی این کمپرسور کاملا از کار می افته. احتمال اینکه آسیب های خیلی شدید بخوره، بالا هست.
با هم ویدیوی مربوط به این سیستم را مشاهده میکنیم

لوله کشی کمپرسور اسکرو – سایز اشتباه

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *