کمپرسور دو مرحله ای بیتزر
1 اتصال فشار بالا (HP)
2 اتصال سنسور دمای گاز دیسچارج (HP) (برای اتصال کمپرسورهای 4VE(S)-6Y .. 4NE(S)-20(Y) برای سنسور CIC به عنوان جایگزین)
3 اتصال فشار پایین
4 سیستم CIC: نازل تزریق (LP)
4b اتصال برای سنسور CIC
4c اتصال برای سنسور CIC (MP / عملکرد با سابکولر مایع)
5 اتصال شارژ روغن
6 درین یا تخلیه روغن
7 فیلتر روغن (پیچ آهنربایی)
8 برگشت روغن (اویل سپراتور/ جدا کننده روغن)
8 * روغن برگشتی با آمونیاک و روغن نامحلول
9 اتصال برای متعادل کردن روغن و گاز (کاربری موازی)
9a اتصال برای متعادل کردن گاز (کاربری موازی)
9b اتصال برای متعادل کردن روغن (کاربری موازی)
10 اتصال هیتر روغن
11 اتصال فشار روغن
12 اتصال فشار روغن
13 اتصال آب خنک کننده
14 اتصال فشار میانی (MP)
15 تزریق مایع( کارکرد بدون سابکولر مایع با شیر انبساط ترموستاتیک)
16 اتصال برای کنترل روغن ( کنترل توسط چشمی روغن “OLC-K1” یا کنترل فشار اختلافی “Delta-PII” )
17 ورودی مبرد در سابکولر مایع
18 خروجی مبرد در سابکولر مایع
Clamp space19-
20 ترمینال برق
21 اتصال نگهداری برای شیر روغن
24 شیر اطمینان فشار به اتمسفر (قسمت دیسچارج)
23 شیر اطمینان فشار به اتمسفر (قسمت ساکشن)
24 ماژول IQ
SL خط لوله ساکشن
DL خط لوله دیسچارج
معرفی کمپرسور های دو مرحله ای بیتزر
27
اکتبر