کمپرسور کوپلند

مدل های کمپرسور اسکرال کوپلند

مدل های کمپرسور اسکرال کوپلند

مدل های کمپرسور اسکرال کوپلند : یکی از محصولات برجسته در فروشگاه گروه مهر اسپند، کمپرسورهای اسکرال کوپلند است. این کمپرسورها با حرف Z شروع می‌شوند که نشان‌دهنده خانواده کمپرسورهای اسکرال شرکت کوپلند است. حرف بعدی R است که دارای مشخصه‌های خاصی است این مدل در ایران کاربرد بیشتری دارد .

با نگاهی به جدول مشخصات، می‌بینیم که از B شروع می‌شود که برای دمای بالا و متوسط (HIGH & MEDIUM TEMPERATURE) است. BD برای کمپرسورهای دیجیتال و S برای دمای متوسط (MEDIUM TEMPERATURE) است. R نیز برای سیستم‌های تهویه مطبوع (air conditioning) است که در ایران استفاده می‌شود.

دو حرف بعدی نشان‌دهنده ظرفیت اسمی (nominal capacity) هستند که به BTU بر ساعت بیان می‌شود. حرف بعدی در پلاک کمپرسور، K یا M است که نشان‌دهنده ظرفیت ضرب در هزار یا ده هزار است.

حرف بعدی نشان‌دهنده مدل‌های متفاوتی است که تولید شده‌اند. حرف بعدی نشان‌دهنده نوع روغن است. E نشان‌دهنده روغن‌های پلی‌استر (POE) است و در صورت عدم وجود، نشان‌دهنده روغن‌های معدنی است.سه حرف بعد از خط فاصله نشان‌دهنده نوع موتور، محافظ موتور و رنج ولتاژ هستند. سه عدد بعد از خط فاصله نشان‌دهنده هشت حالت ممکن برای خروجی‌های کمپرسور هستند.

پس زمانی که می‌خواهید درخواست خرید یک کمپرسور را بدهید، باید به این نکات توجه کنید و اطلاعات کاملی را براساس نوع کاربری خود بیان کنید.

مدل های کمپرسور اسکرال کوپلند

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *