تعمیر کمپرسور

تعمیر کمپرسور یورک-برگشت مایع

تعمیر کمپرسور یورک-برگشت مایع

تعمیر کمپرسور یورک-برگشت مایع : یک کمپرسور یورک داریم که قصد داریم آن را باز کنیم و قطعات آن را بررسی کنیم. در این کمپرسور،در قسمت ولو پلیت ، سوپاپ آن شکسته است. همچنین، پیستون آسیب دیده است که می‌توانید وضعیت آن را مشاهده کنید .کفه‌ی شاتون نیز خوردگی شدید دارد. این خوردگی زمانی رخ می‌دهد که مایع مبرد به سیلندر برمی‌گردد. مایع مبرد ، کمپرس‌ناپذیر است، با تراکم انفجاری، سوپاپ‌ها را می‌شکند. وقتی سوپاپ‌ها می‌شکنند، ممکن است پیستون‌ها نیز بشکنند و قطعات سوپاپ پیستون را به این وضعیت برسانند.اما برخی مدل‌ها از برگشت مایع به صورت پیوسته و با میزان کم به سیلندر برمی‌گردد. در این حالت، مایع می‌تواند به کفه‌های شاتون آسیب بزند. مبرد حالت اصطکاکی دارد و وقتی وارد کفه‌های شاتون و بوش‌ها می‌شود، اصطکاک ایجاد می‌کند، روغن‌کاری را ضعیف می‌کند و نتیجه آن خوردگی کفه‌ی شاتون است.

در این کمپرسور، خوردگی شدید نیست. در حالت‌های شدیدتر، تمام پیستون‌ها و شاتون‌ها خرد می‌شوند. اما در این مورد، فقط سوپاپ‌ها و پیستون‌ها آسیب دیده‌اند و کفه‌ی شاتون نیز خورده شده است.

تعمیر کمپرسور یورک-برگشت مایع :

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *