چیلر تراکمی

لوله کشی اواپراتور چیلر تراکمی

لوله کشی اواپراتور چیلر تراکمی

لوله کشی اواپراتور چیلر تراکمی در این توصیف، چهار چیلر با چهار کمپرسور کوپلند و لوله آب چیلر آبی رنگی که به انشعاب های مختلف اتصال داده شده، ذکر شده است. مشکلاتی که با چیلر ها رخ داده است، ممکن است به علت همین توزیع لوله‌های آب باشد. به نظر می‌رسد که لوله کشی از دیدگاه فنی صحیح انجام نشده یا استفاده از مواد با کیفیت نبوده است. علاوه بر این، کندانسور نیز به همین صورت شرح داده شده است. این مشکلات می‌تواند باعث ضایعات فراوان در مصرف انرژی و همچنین کاهش عملکرد چیلر شود. بنابراین، لازم است که لوله کشی داخلی چیلرها و تجهیزات دیگر، به دقت بررسی شود و در صورت نیاز، تعمیر یا تغییرات لازم انجام شود.

به نظر شما آیا مشکلی در توزیع آب وجود دارد؟ همینطور در کندانسور هم قضیه لوله کشی نا مناسب را داریم . به نظر شماچه ایراداتی در این چیلر مشاهده می شود؟اگر وجود داره چه مشکلی هست؟

لوله کشی اواپراتور چیلر تراکمی

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهی در مورد “لوله کشی اواپراتور چیلر تراکمی

  1. امیر گفت:

    به نظر من ک باید یک کلکتور مشترک داشته باشن بعدشم به نطر می رسه سایز لوله پاینه

    1. modir 2 گفت:

      درود بر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *