آموزش چیلر و سردخانه

قطر اکولایزر کمپرسور های موازی

قطر اکولایزر کمپرسور های موازی

قطر اکولایزر کمپرسور های موازی : قطر اکولایزر توسط سازنده اعلام می‌شود. شرکت‌های بیتزر، کوپلند و کریر قطر اکولایزر را در کاتالوگ هااعلام کرده‌اند. همچنین، می‌توانید بر روی لوله اکولایزر یک شیر توپی نصب کنید. در زمانی که می‌خواهید کمپرسور را از سرویس خارج کنید یا برای تعمیر بفرستید، می‌توانید به راحتی شیر را ببندید و کمپرسور را برای تعمیر ارسال کنید.اتصالی که برای متعادل کردن روغن در کمپرسورها استفاده می‌شود همان اتصال سایدگلس است. یکی از سایدگلس‌ها باز می‌شود و شما به راحتی می‌توانید لوله اکولایزر را نصب کنید. البته، می‌توانید رو خود لوله اکولایزر هم یک سایدگلس نصب کنید تا بتوانید روغن را ببینید. چون بعضی کمپرسورها فقط دارای یک سایدگلس هستند، در صورت استفاده از آن، دیگر نمی‌توانید سطح روغن کمپرسورها را ببینید. در این صورت، می‌توانید سایدگلس را رو خط اکولایزر نصب کنید.در مورد جداکننده روغن، می‌توانید برای هر کمپرسور به صورت جداگانه یک اویل سپراتور قرار دهید و آن را به کارتر کمپرسورها وصل کنید تا روغن به کارتر کمپرسورها برگشت داده شود. البته، استفاده از اویل سپراتور هم مزایای خودش را دارد و هم معایب.

می‌توانید یک اویل سپراتور را در خط دیس‌شارژ برای همه کمپرسورها نصب کنید. در تصویر، شما می‌بینید که لوله ساکشن یکی از کمپرسورها با زاویه 60 درجه برش خورده و به هدر ساکشن فرستاده شده است. اما در مورد روغن، تمام کمپرسورها وارد یک اویل سپراتور می‌شوند و در خط دیس‌شارژشان روغن جدا می‌شود و به ساکشن کمپرسورها برگشت داده می‌شود. پس در این روش، روغن به خط ساکشن برگردانده می‌شود.

قطر اکولایزر کمپرسور های موازی

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. برای مشاوره با کارشناسان گروه مهندسی مهر اسپند با شماره 09123873563 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *