تعمیر کمپرسور

سوپاپ دیسشارژ کریر

سوپاپ دیسشارژ کریر

سوپاپ دیسشارژ کریر : سوپاپ‌های دیس‌شارژ کمپرسورهای کریر 06d و 06e را می‌توانید در اینجا ببینید. سوپاپی که در حال حاضر مشاهده می‌کنید، سوپاپ پنجه باز کریر 06e است.این سوپاپ‌ها در سری‌های جدید کمپرسور 06e استفاده می‌شوند و در مدل‌های قدیمی‌تر، پنجه بسته بودند.نگه‌دارنده‌ای سوپاپ، نگه‌دارنده این سوپاپ است. اما در پنجه بسته، فرم نگه‌دارنده تفاوت دارد. زمانی که می‌خواهید به کارشناسان گروه مهندسی مهر اسپند درخواست دهید برای خرید قطعات کمپرسور، باید توجه داشته باشید که سوپاپ شما پنجه بسته است یا پنجه باز.

در کمپرسورهای 06d، همانطور که مشاهده می‌کنید، فرم سوپاپ‌ها پنجه بسته است. این سوپاپ‌ها تقریباً شبیه به همین سوپاپ‌ها هستند اما ابعاد کوچکتری دارند. پس ما دو سری سوپاپ داریم: پنجه باز و پنجه بسته. اگر نگهدارنده را بر روی ولوپلیت بخواهیم بگذاریم، مدل پنجه باز (شیارها بیضی شکل هستند در محل خروج گاز) و نگهدارنده به این صورت اینجا می‌نشیند.

. پس هنگام تهیه و درخواست جنس، باید توجه کنید که نوع سوپاپ را دقیق انتخاب کنید. سوپاپ‌های دیس‌شارژ کمپرسور کریر 06e دو مدل هستند: پنجه باز و پنجه بسته. امروز این موضوع را توضیح دادیم. اگر توضیحات دیگری مد نظر شما است که ما در اینجا عنوان نکردیم یا سوال فنی دارید، می‌توانید در قسمت کامنت‌ها از ما بپرسید یا بیان کنید تا دیگران نیز بتوانند استفاده کنند.

سوپاپ دیسشارژ کریر

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *