تعمیر کمپرسور

رینگ کریر 06E

رینگ کریر 06E

رینگ کریر 06E : در کمپرسورهای کریر، مدل‌های 06E دارای یک پیستون ثابت هستند. در این مدل‌ها، دو نوع رینگ وجود دارد که در تصویر می‌توانید آن‌ها را ببینید. یکی از این رینگ‌ها کلفت‌تر است و در قسمت پایین قرار دارد، در حالی که رینگ دیگر نازک‌تر است و در قسمت بالا نصب می‌شود.

رینگ‌هایی که می‌بینیم یک پله دارند و کلفت‌تر هستند. این رینگ‌ها رینگ‌های روغن هستند و پله آن‌ها به سمت پایین است. روی خود رینگ نوشته شده کهTOP کجاست و چگونه نصب می‌شود.

رینگ دیگری نیز وجود دارد که برای گاز کمپرسور است و ضخامت آن کمتر است. این رینگ معمولاً در قسمت بالای پیستون نصب می‌شود.

زمانی که می‌خواهید با کارشناسان مهندسی گروه مهراسپند تماس بگیرید و درخواست رینگ بدهید، باید توجه داشته باشید که باید بگویید که آیا رینگ گاز می‌خواهید یا رینگ روغن. همچنین باید بدانید که در هر پیستون، یک رینگ گاز در بالا و یک رینگ روغن در پایین نصب می‌شود. ضخامت این دو رینگ متفاوت است و طبق ترتیبی که گفته شد، نصب می‌شوند.

رینگ کریر 06E

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *