تعمیر کمپرسور

سوپاپ ساکشن کریر 06E

سوپاپ ساکشن کریر 06E

سوپاپ ساکشن کریر 06E :امروز در مورد قطعات کمپرسور کریر صحبت می‌کنیم. این قطعات را به اجزای کوچک تقسیم می‌کنیم و در مورد هر یک به تفصیل بحث می‌کنیم. این مجموعه آموزشی، توسط شرکت مهراسپند ارائه شده است و در مورد قطعات کمپرسور کریر است، نه آموزش تعمیر کمپرسور. برای آموزش تعمیر کمپرسور، می‌توانید از مجموعه‌های آموزشی موجود در سایت استفاده کنید .اولین قطعه‌ای که بررسی می‌کنیم، سوپاپ ساکشن کمپرسور کریر است. سوپاپ ساکشن کمپرسور کریر مدل 06e برای کمپرسورهای 20 تا 40 تن تبرید مناسب است. مدل دیگر سوپاپ‌ها برای کمپرسورهای سری 06d است که برای ساکشن استفاده می‌شود.

سوپاپ ساکشن دارکیک را می‌بینید که وقتی باز می‌کنید، فرم آن در تمام مدل‌های 06e که از 20 تا 40 تن یکی هستند، . محلی که بر روی ولوپلیت سوپاپ‌ها گازبند می‌کنند، همان منطقه است که سوپاپ‌ها در آن قرار می‌گیرند. این سوپاپ‌ها به طور عامیانه ریدولو نامیده می‌شوند.

راندمان این سوپاپ‌ها پایین است اما ساختار ساده‌ای دارند. متاسفانه در کمپرسورهای تبرید از این سوپاپ‌ها استفاده می‌شود. تنها شرکتی که تکنولوژی سوپاپ‌های خود را تغییر داده است، شرکت کوپلند است که برای سوپاپ‌های دیس‌شارژ از سوپاپ‌های پیک استفاده می‌کند و سوپاپ‌های ساکشن با ظرفیت پایین از سوپاپ‌های حلقه‌ای استفاده می‌کند.

مدل 06e را می‌بینید که به چه شکلی است. اما در مدل‌های 06d، فرم سوپاپ دو مدل است: دو سوراخه و تک سوراخه. اما فرم آن وقتی مشاهده می‌کنید، می‌بینید که یکسان است و فقط ابعادی فرق دارد. کمپرسورهای 06d و 06e تا ظرفیت 20 تن هستند. این کمپرسورها تا ظرفیت 40 تن (از 20 تا 40 تن) هستند. کمپرسورهای 06e کمپرسورهای بسیار خوبی هستند و ساختار بسیار ساده‌ای دارند.

اگر سوالی دارید یا موردی هست که ما در این فیلم در مورد آن صحبت نکردیم، لطفاً در قسمت نظرات، نظر خود را اضافه کنید.

سوپاپ ساکشن کریر 06E

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *