تعمیر کمپرسور

شیر اطمینان کمپرسور کریر

شیر اطمینان کمپرسور کریر
  • شیر اطمینان کمپرسور کریر : یکی از قطعاتی که در کمپرسورهای کریر به ندرت خراب می‌شود، سوپاپ اطمینان است. این سوپاپ به دلیل خرابی صدا می‌دهد. در داخل آن تفلون و فنر وجود دارد. زمانی که فشار بیش از 400psi برسد، این سوپاپ فشار دیس‌شارژ را به سمت ساکشن هدایت می‌کند و باعث می‌شود کمپرسور بی‌بار شود. این سوپاپ در کمپرسورهای تبرید وجود دارد.
  • قطعه‌ای که مشاهده می‌کنید، سوپاپ مارک دارکیک است و نو است. برای تست آن، زمانی که کمپرسور را تعمیر می‌کنید، با یک پیچ‌گوشتی به تفلون فشار می‌دهید و بررسی می‌کنید که آیا برمی‌گرده سرجاش فنریت داره یا نه؟ اگر برگشت داشت، یعنی درست عمل می‌کند.
  • اما در این یکی، قطعه تفلنی شل است پس زمانی که کمپرسور استارت خورد، فشار دیس‌شارژ بالا به قسمت ساکشن می‌رود. این قطعه زمانی خراب می‌شود که اورهیتینگ یا بیش از حد گرم شدن و افزایش فشار داشته باشیم و این سوپاپ عمل کند. ، این سوپاپ زمانی از کالیبره در می‌آیدکه چند بار خطا بدهد و دیگر امکان کار ندارد. پس یکی از قطعاتی که موقع تعمیرات باید به آن دقت کرد، این سوپاپ است.
  • برای تهیه یک سری قطعات، حتی قطعات خاص، می‌توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهر اسپند تماس بگیرید.
  • شیر اطمینان کمپرسور کریر

  • گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *