آموزش چیلر و سردخانه

دلایل عدم پایداری فشار ساکشن – قسمت هفتم

دلایل عدم پایداری فشار ساکشن - قسمت هفتم

دلایل عدم پایداری فشار ساکشن – قسمت هفتم

مشکل بعدی ما مربوط به دلایلی است که باعث عدم پایداری فشار ساکشن می شود. که مروبط به رگلاتورهاست. فشار ساکشن پایدار نیست که یکی از دلایل این ناپایداری، می تواند ظرفیت بالای رگلاتور انتخابی ما باشد. رگلاتور را اشتباه انتخاب کرده ایم. اگر این مورد بود می توانید یک شیر در سایز کوچکتر نصب کنید. مراحل تعویض شیر توضیح داده شده است. حتما توجه کنید که درپوش را برداشته و اورینگ را از قبل گرم کردن در آورید. این امر کمک می کند تا از ذوب شدن آن جلوگیری شود، هرز نشود و اورینگ از دست نرود.

دوباره شیر را با دستمال مرطوب بپوشانید تا موقع جوشکاری دچار آسیب نشود. شیر جدید که یک شیر کوچکتر است را نصب کنید و مجددا راه اندازی کنید. این شیر یک شیر kvc  است. این شیر زمانی که فشار ساکشن افت می کند، به زیر میزان بای پس فشار گاز داغ دیسچارج، این شیر با باز شدن به ما اجازه پایین انداختن فشار ساکشن را می دهد. تا بای پس گاز داغ دیسچارج بتواند به قسمت خط ساکشن انتقال پیدا کند. به همین خاطر به آن شیر بای پس گاز داغ گفته می شود. 

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. برای مشاوره با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *