آموزش چیلر و سردخانه

سوپرهیت بالا در ساکشن -قسمت هشتم

سوپرهیت بالا در ساکشن -قسمت هشتم

سوپرهیت بالا در ساکشن -قسمت هشتم

از مجموعه مشکلاتی که باعث می شوند فشار و دمای دیسچارج افزایش پیدا کند، می توان به سوپر هیت بالا در heating changer اشاره کرد. در خیلی از موارد مشاهده می شود که مبدلی درون ساکشن جای گزاری می کنند. اگر این مبدل حساب نشده و غیر منطقی به کار برده شود باعث بالا رفتن سوپر هیت می شود. که در نتیجه دمای کارکرد کمپرسور افزایش پیدا می کند.

این اتفاق باعث تجزیه شدن روغن و گاز می شود. در نهایت باعث آسیب دیدن کمپرسور می شود. برای رفع این مشکل همیشه باید سوپر هیت ساکشن را همیشه حساب کنید. زمانی که سوپر هست ساکشن را با قسمت ورودی به کمپرسور حساب می کنیم، می توانیم درک کاملی از کارکرد کمپرسور داشته باشیم. و شرایط کمپرسور را می توانیم بسنجیم که آیا پایدار هست و یا خیر.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. برای مشاوره و راهنمایی در زمینه سوپرهیت بالا در ساکشن می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *