چیلر تراکمی و کمپرسور

تعمیر کمپرسور کوپلند خرابی ناشی از وجود آب – Copeland compressor repair

تعمیر کمپرسور کوپلند خرابی ناشی از وجود آب

تعمیر کمپرسور کوپلند خرابی ناشی از وجود آب – Copeland compressor repair

در چیلرهای تراکمی با کندانسور آبی و یا اوپراتور آبی کار می کنند و یا در مواردی که از چیلرهای زیر صفری با اپراتورهای آب نمک یا اتیلن گلیکول استفاده می کنند، می توان یک مشکل را مشاهده کرد. و آن ورود آب به درون سیکل تبرید است.

در مواردی اسید شویی باعث میشود که لوله های کندانسور نازک شوند و یا از محل والس دچار نشتی شوند. در نتیجه آب به درون سیستم راه پیدا کند. و بعد از آن را به کمپرسور راه پیدا می‌کند. که می‌تواند باعث شود قطعات مکانیکی دچار خرابی های بسیار شدیدی شوند. این خرابی ها شامل خوردگی شدید بوش ها و شاتون ها و خوردگی بالای دیواره سیلندر و همچنین سوختن سیم پیچ است.

نشتی در کمپرسور

در برخی موارد نیز مشاهده می‌شود و منطق کنترل دارای ایراد است. آنتی فریز به درستی کار نمی کند. و در نتیجه به اواپراتور یخ میزند. یخ زدن اواپراتور باعث می‌شود که دوباره نشتی به وجود آید. بنابراین نشتی باعث میشود خرابی های بسیار بالایی در سیستم به وجود آید.

اما راه حل در این موارد چیست دو راه داریم اولین کار تعمیر کمپرسور است. اما بعد از تعمیر کمپرسور چه کاری باید انجام داد؟ مهمترین کاری که باید انجام داد شست و شوی سیکل تبرید و نشتی گیری از سیستم است. زیرا دوباره باعث می‌شود که کمپرسور خراب شود. و باید تا قطره آخر آب موجود در سیکل از سیستم تخلیه شود.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه تعمیر کمپرسور کوپلند با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *