تعمیر کمپرسور

پیستون 70 تن کوپلند

پیستون 70 تن کوپلند

پیستون 70 تن کوپلند : قطعه بعدی که در کمپرسورهای 70 تن کوپلند در موردآن صحبت می کنیم پیستون کمپرسورهای 70 تنی کوپلند است. پیستون این کمپرسورها دارای قطر 80.6 است. در کمپرسور کوپلند این قطر کمی خاص است. گوشه پیستونشکل خاصی وجود دارد که زیر سوپاپ ساکشن قرار می گیرد.
میزان کورس پیستون از سوراخ گژنگپین تا بالای پیستون 8/16 است. بنابراین زمانی که می خواهید کالایی درخواست بدهید، توجه داشته باشید این ضخامت را باید اعلام کنید که در کمپرسور 70 تن کوپلند، قطر 6/80 و کورس 8/16 است. و بیشترین قطر را در بین کمپرسور کوپلند دارد. سری 8 سیلندر هستند.پیستون جزو قطعات متحرک در سیلندر است که با کمک رینگها وظیفه کمپرس کردن گاز را به عهده دارد. و رینگها با قرار گیری در شیارهای پیستون این وظیفه را انجام می دهند. رینگ پیستون کمپرسور کوپلند که توسط ما عرضه می شود تحمل بارهای زیاد و دمای بالا را دارا می باشند. گروه مهندسی مهراسپند رنج وسیعی از سایزها و مدلهای مختلف پیستون و رینگ را عرضه می کند. رینگ ها همگی از آلیاژ مناسب تولید شده اند و همگی محصول کارخانجات معتبر و برند اصلی می باشند.

پیستون 70 تن کوپلند

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *