چیلر تراکمی

لوله کشی کمپرسور در چیلر و سردخانه

لوله کشی کمپرسور در چیلر و سردخانه

لوله کشی کمپرسور در چیلر و سردخانه : نکته : شرکت “ترین” تحقیقی انجام داده است به این نتیجه رسیدند که سیستم U نیاز ندارد. شما می توانید بدون استفاده از U، در هر ارتفاع مجازی، لوله کشی را انجام دهید. مهم این است که سایز لوله را به درستی در نظر بگیرید. وقتی روغن درون رایزر حرکت می کند، به جای اینکه از وسط با جریان گاز به بالا. روغن در دیواره های رایزر به صورت قطرات ریز همراه با مبرد هل داده می شود و به سمت بالا حرکت می کند .

شرکت “ترین”، یک کتابچه در مورد لوله کشی تبرید منتشر کرده که می توانیم از طریق آن به جزئیات تکمیلی در این زمینه دست یابیم. در روش سنتی در انتهای مسیر به سمت کمپرسور،یک U برعکس نصب میشود. در پایین اواپراتور، یک U به سمت پایین داریم، اما در بالا، یک دونه U دیگر نیز وجود دارد که برعکس است.

در ساکشن، برای کمپرسور، باید از رایزر دوبل استفاده کنیم (رایزری که دو سایز مختلف دارد). یک رایزر برای حمل روغن و دیگری برای جریان گاز. در صورتی که سرعت ‘گاز کاهش یابد ، افت بیشتری در ساکشن به وجود خواهد آمد و بنابراین، ظرفیت سیستم نیز کاهش خواهد یافت.

لوله کشی تبرید موضوعی بسیار پیچیده است که نکات بسیار زیادی را در بر دارد. برای بررسی این موضوع، نیاز به جزئیات زیادی داریم و در صورتی که بخواهیم یک فیلم اجمالی در این زمینه تهیه کنیم، نزدیک به چند ساعت زمان برای تهیه آن نیاز خواهد بود.
در کندانسور و پایین کمپرسور، یکU برعکسنصب میشود . توصیه می شود در لوله کشی تبرید این مورد را رعایت کنید، چرا که در صورت عدم وجود این U برعکس، لوله‌ای که به سمت کندانسور می رود می تواند به سمت کمپرسور سرازیر شود.

در فیلم های آتی، به جزئیات بیشتر در مورد لوله کشی تبرید پرداخته خواهد شد.

لوله کشی کمپرسور در چیلر و سردخانه

برای خرید قطعات کمپرسور های منیروپ با شماره 09123873563 تماس حاصل فرمایید

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *