چیلر تراکمی و سردخانه

لقی محوری کمپرسور 5h120

لقی محوری کمپرسور 5h120

لقی محوری کمپرسور 5h120: یک کمپرسور، 5H120 به کارگاه گروه مهندسی مهر اسپند جهت تعمیر آورده شده است .، در همه کمپرسور ها کمپرسورها چیزی به نام لقی محوری داریم ، اکنون در این محل ابزار ساعت نصب کردیم این کمپرسورaxial clearance دارد، که این میل لنگ میتونه در راستای محوری بازی کند و مهم هست که اندازه گیری شود.
در هنگام مونتاژ کمپرسور حتما باید لقی محوری اندازه گیری شود .این کمپرسور یک کمپرسور 12 سیلندر است .ضمنا برای تامین قطعات این کمپرسور می توانید با گروه مهندسی مهر اسپند تماس بگیرید

لقی محوری کمپرسور 5h120



سیل شفت کمپرسور کریر 5H 120

امروز در مورد یکی از قطعات مهم در کمپرسورهای اوپن صحبت کنیم، قطعه موردنظر شفت سیل است ، شفت سیل مربوط به کمپرسور 5H120، شفت‌سیل های این نوع کمپرسورها را میتوانید از بخش فروش گروه مهندسی مهراسفند درخواست بدید و دریافت کنید ، قطعات خاصی هست که شما نمیتوانید در بازار پیدا کنید، اولین قطعه شفت‌سیل است،
قطعه ها با مارک دارکیک است، زغال شفت سیل خیلی حساس است، موقع نصب باید دقت زیادی نمود . شفت سیل کمپرسور 5H120 شامل دوقطعه است ، که هردو را باید تعویض کنیم هم صافی این سطح برای ما خیلی مهم است هم کیفیت شفت سیل و ذغال شفت سیل باید کاملا بدون خراش باشد.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *