آموزش چیلر و سردخانه

عیب یابی کمپرسور اسکرو HS

عیب یابی کمپرسور اسکرو HS

عیب یابی کمپرسور اسکرو HS : امروز قصد داریم تا یکی از کاتالوگ‌های کمپرسورهای اسکرو را بررسی کنیم. این کاتالوگ مربوط به کمپرسورهای سری HS است و شامل دستورالعمل تعمیراتی و راه‌اندازی برای این کمپرسورها می‌باشد. در کمپرسورهای سری HS، می‌توانیم از رله‌های محافظتی متنوعی استفاده کنیم. اگر به SE-E1 متصل شویم، این ماژول با دو ولتاژ 110 و 220 می‌تواند کار کند.

روغن‌های پیشنهادی برای کمپرسورهای اسکرو سری HS دو سری هستند. یک سری روغن‌ها برای گاز R22 استفاده می‌شوند. زمانی که مبرد R22 داریم، تنها می‌توانیم از دو نوع روغن B100 یا B150 SH استفاده کنیم. اما زمانی که از گازهای ترکیبی یا HFCها استفاده می‌کنیم، مانند R134a، R407، R507، روغنی که باید استفاده کنیم فقط BSE-E170 است.با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه با شما بهاشتراک بگزاریم .

عیب یابی کمپرسور اسکرو HS :

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *