تعمیر کمپرسور

علت خرابی کمپرسور کوپلند

علت خرابی کمپرسور کوپلند

علت خرابی کمپرسور کوپلند : برای تعمیر کمپرسور 25 تن کوپلند شما به دنبال علت خرابی هستید. از آنجایی که ولوپلیت‌های کمپرسور سیاه شده‌اند، احتمالاً بیش از حد گرم شده‌اند و دمای دیس‌شارژ بالا بوده است. ولوپلیت سمت آنلودر کثیف است و روغن و گاز تجزیه شده و بر روی نگهدارنده و سوپاپ‌ها نشسته است. این سمت انلودر دارد و ولو پلیت هم مربوط به این سمت کمپرسور است. در مقابل، سمت دیگر تمیزتر است. سمت اویل پمپ، بوش در عقب یک مقدار خورده شده است. برای تعیین مقدار خوردگی، می‌توانید از ساعت (داخل سنج)، استفاده کنید اما می‌توانید با دست هم مقدار لقی را تجربی حس کنید. در عقب، چرخ‌دنده‌های اویل‌پمپ کشیده شده‌اند، اما سمت داخل اویل پمپ خورده نشده است.سمت روتور چند نکته دارد. فیلر0.2 یک سمت و فیلر 0.5 یک سمت دیگر. روتور مرکز استاتور نیست و این می‌تواند ناشی از خوردگی بوش وسط باشد. پس بوش وسط باید تعویض شود.

علت خرابی کمپرسور کوپلند

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *