تعمیر کمپرسور

سوپاپ اطمینان بیتزر

سوپاپ اطمینان بیتزر

قطعه ای که مشاهده میکنید سوپاپ اطمینان کمپرسور پیستونی بیتزِر است .قصد داریم این قطعه را معرفی کنیم و ببینیم این قطعه به چه صورت کار میکند .
قطعات خاصی مثل سوپاپ اطمینان را می‌توانید،از قسمت فروش گروه مهندسی مهر اسپند تهیه کنید،بر روی این قطعه فشارP 34 bar هک شده است پس این قطعه در فشار ۳۴بار عمل می کند . اما به چه صورتی این شیر اطمینان عمل میکند.در انتهای آن ، قطعه ای از جنس تفلونی وجود دارد.بعد از این تفلون یک فنر قرار دارد،زمانی که فشار به ۳۴بار برسد ، این قسمت به جلو هل داده میشه .فنر به جلو هل داده میشود و فشار ساکشن و دیسشارژبرابر میشود .به این ترتیب عملاً کمپرسور بی بار شده. گاهی اوقات پس از تعمیر کمپرسور ؛ ساکشن و دیسشارژ به هم راه میدن یا حتی هنگام کار ایراد آنچنانی وجود ندارد،اما به هم راه میدن ،این قطعه را باید تعویض کرد.

سوپاپ اطمینان بیتزر

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *