چیلر تراکمی و کمپرسور

فرار روغن در کمپرسورهای پیستونی

فرار روغن در کمپرسورهای پیستونی

فرار روغن در کمپرسورهای پیستونی

فرار روغن یکی از مشکلات بزرگ در سیستم‌های تبرید است. این مشکل به دلایل زیادی می‌تواند بروز کند در ادامه چند علت از مواردی که باعث به وجود آمدن فرار روغن می شوند را ذکر می کنیم:

  1. اولین موردی که شایع‌ترین مورد نیز می باشد کمبود مبرد یا درست عمل نکردن اکسپنشن و یا گرفتگی در سیکل تبرید است. که در این صورت فشار ساکشن افت پیدا می‌کند. و نسبت تراکم افزایش پیدا می‌کند در این حالت روغن از کمپرسور فرار می‌کند.
  2. دومین مورد خوردگی سیلندر ها و رینگ های کمپرسور پیستونی که در این مورد به دلیل گشادی سیلندر روغن می‌تواند به راحتی وارد سرسیلندر شده و از طریق خط دیسچارج کندانسور برود. این مورد در کمپرسورهای پیستونی مشاهده می شود.
  3. یکی دیگر از مواردی که میتوان ذکر کرد عدم نسب هیتر کارتر کمپرسور است. زمانی که کمپرسور استارت می شود فوم زیادی از روغن تشکیل می‌شود. و این فوم از طریق گاز دیس شارژ از کمپرسور خارج می‌شود.
  4. خروج روغن از کمپرسور باعث کاهش راندمان بالای سیکل تبرید می شود. و باید این مشکل رفع شود. و گرنه باعث کاهش برودت و همچنین کاهش روغن کاری می شود.

گروه مهندسی مهر اسپند با استفاده از پرسنل مجرب و توانمند خود و مهندسین خبره در این زمینه آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر چیلر کریر سرما آفرین و کمپرسور های کریر می باشد. در گروه مهندسی مهراسپند فروش انواع کمپرسور اسکرو بیتزر انجام می گیرد. این شرکت، پس از فروش انواع کمپرسور اسکرو بیتزر ، نصب آن را توسط متخصصان این شرکت برعهده گرفته و پس از اطمینان از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه فرار روغن در کمپرسورهای پیستونی با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *