تعمیر کمپرسور

سیم بندی رله SE-E1

سیم بندی رله SE-E1

سیم بندی رله SE-E1 : گروه مهندسی مهر اسپند، عرضه کننده تجهیزات تبرید، امروز به بررسی یکی از این تجهیزات، یعنی رله محافظ موتور SE-E1 می‌پردازد. این کنترلر دارای سه سیم اصلی است که برای تشخیص دور موتور استفاده می‌شود. سیم‌های آبی، قهوه‌ای و سیاه باید به ترتیب به خانه‌های L3، L2، L1 ترمینال برق وصل شوند.زمانی که موتور استارت می‌خورد، این کنترلر دور موتور را تشخیص می‌دهد و در صورت صحیح بودن، اجازه کارکرد به کمپرسور می‌دهد. در غیر این صورت، مدار فرمان قطع می‌شود و ما متوجه می‌شویم که دور موتور اشتباه است.رله محافظ دارای چندین ترمینال است که می‌توانیم آن‌ها را مرور کنیم. ترمینال اول L و N است که پاور به این قسمت وصل می‌شود. همچنین می‌توانیم از ترمینال L برای ریست کردن نیز استفاده کنیم. این رله دو تجهیز دیگر را نیز می‌خواند و خطاهای آن‌ها را دریافت می‌کند.در نهایت، ترمینال‌های 11، 12 و 14 را برای مدار فرمان استفاده می‌کنیم. ترمینال 12 به لامپ سیگنال H1 وصل می‌شود و خطاها را به ما گزارش می‌دهد. اما ترمینال 11 مشترک است و ترمینال 14 را می‌توان به عنوان فرمان استفاده کرد.

سیم بندی رله SE-E1

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *