هیتر روغن در کمپرسور : در بعضی از کمپرسورها که در هوای آزاد کار میکنند و دمای محیط پایین است و کاربری هم صنعتی می باشد این سیستم ها در زمان خاموشی کمپرسور مستعد این هستند که مبرد خیلی سریع کندانس بشه . کندانس شدن مایع شدن مبرد و جمع شدنش در کمپرسور یک مشکل بسیار بزرگ هست. وقتی که مبرد در کمپرسور جمع جمع میشود وزمانی کمپرسور استارت میشود باعث میشود مبرد از روغنی که در اون کمپرسور هست و باهاش قاطی شده جدا شود. دریک لحظه مثل یک جرقهی انفجاری و فوم زیادی تشکیل بشهاین عمل باعث افزایش آمپر میشود روغنکاری کاهش پیدا کرده و باعث آسیبهای زیادی به کمپرسور میشود پس نصب هیتر مخصوصاً برای کمپرسورهایی که در محیط آزاد کار میکنند خیلی مهم هست . در اویل سپراتوری که در هوای آزاد نصب میشوند این نکته مجددا وجود دارد حتی در تمام اویل سپراتور ها. پس بهتراست که این قطعه نصب شود . ما تجهیزی را نصب میکنیم که دما رو چک کنه و در صورت نیاز هیتر اویل سپراتور روشن بشه . اما نکته دیگری که هست برای اینکه مبرد نیاد در اویل سپراتور و کندانس بشه یک شیر یکطرفه نصب میکنیم در خروجی اویل سپراتور. خب مزیت این شیر یکطرفه چیست ؟باعث میشود مبرد به کندانسور برگرده همینطور تجهیز دیگری که خیلی پیشنهاد میشود یک شیر برقی از اویل سپراتور به سمت کمپرسور است .همینطور که مشاهده میکنید این شیر برقی در اینجا با تایم کار میکند به این معنی که در سیستم های کوچک به جای تجهیزات پیچیده ای مثل کنترل سطح روغن – لول کنترلها میاییم از یک شیر برقی استفاده میکنیم.این شیر برقی به ما این امکان رو میدهد تا در زمان هایی که نیاز داریم و براساس نوع سیستم این شیر برقی باز بشه و روغن به کمپرسور برگرده
هیتر روغن در کمپرسور
گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.
برای مشاوره با مهندسان گروه مهندسی مهر اسپند با شماره 09123873563 تماس بگیرید