چیلر تراکمی

یخ زدن ساکشن کمپرسور اسکرال

یخ زدن ساکشن کمپرسور اسکرال

یخ زدن ساکشن کمپرسور اسکرال : در یک چیلر ۲ مداره با ۲ کمپرسور ZR190، لوله ساکشن به صورت کامل یخ زده است. پس از بررسی، مشاهده شد که اکسپنشن ولو به لوله‌ی مویی تبدیل شده است و کویل اواپراتورنیز یخ زده است ، فن اواپراتور نیز سالم است .فشار ساکشن با گاز R22 و دمای هوای ۳۰ درجه، دیس شارژ ۲۲۰ Psi و فشار ساکشن ۲۰ Psi ثبت شده است. این مشکل از چه علتی می‌تواند باشد که باعث یخ زدگی کمپرسور شده است ؟ آیا ممکن است که ساکشن کلا یخ بزند؟

لذا برای رفع مشکل، بهتر است یک تکنسین مجرب مبادرت به بررسی دقیق و تشخیص دقیق علت این یخ زدگی و برطرف کردن آن کند.

در جمع بندی، باید گفت که یخ زدن ساکشن کمپرسور یک مشکل خیلی مهم در سیستم های خنک کننده است. برای رفع این مشکل، باید به دلایل بروز این مشکل پی برد و خود سیستم را بررسی کرده و هر یک از علت های گفته شده و یا علل دیگر را از بین برد. در صورتیکه برای رفع مشکل، نیاز به کمک تکنسین دارید، بهتر است به یک کارشناس تعمیرات مجرب مراجعه کنید.

یخ زدن ساکشن کمپرسور اسکرال

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *