آموزش چیلر و سردخانه

گرفتگی فیلتر اکسپنشن ولو – قسمت نوزدهم

گرفتگی فیلتر اکسپنشن ولو - قسمت نوزدهم

گرفتگی فیلتر اکسپنشن ولو – قسمت نوزدهم

توی اکسپنشن ولو ها  ما یه مورد دیگه‌ای هم داریم که صافی یا خود اکسپنشن ولو با چند چیز ممکنه دچار گرفتگی میشه این گرفتگی‌ها می‌تونن شامل واکس یا تغییر شکل روغن تجزیه روغن باشند که به صورت واکس گریس مانند هستش که می‌چسبه. به اکسپنشن ولو یا میتونه رطوبت موجود باشه توی سیستم یا می‌تونه آلودگی‌های موجود باشه که بیاد باعث گرفتگی اریفیس ما بشه.

 توی اکسپنشن ولو های – تی2 یا تی ای دو – یعنی اکسپنشن ولو هایی که اکولایزر دارن و اکسپنشن ولو هایی که بدون  یا همون سری تی 2 هستن ما دوباره میایم سیستم رو پمپ دان می‌کنیم. پمپ دان کردیم  باز می‌کنیم محل اتصال دارید میبینید باز می‌کنیم مهره پایینی رو و دسترسی پیدا می‌کنیم به صافی

دسترسی پیدا کردی صافی رو عوض میکنیم – میذاریم سر جاش یا شستشو میدیم میذاریم سر جاش و دوباره وسفتش میکنیم. دوبارها راه‌اندازی سیستم رو انجام میدیم. مراحل راه اندازی سیستم چیه؟ فیلتردرایر رو عوض می‌کنیم چک می‌کنیم آیا هوا وارد سیستم شده و کیوم رو انجام میدیم  کسری شارژگاز رو جبران می‌کنیم نشتی ها رو چک می‌کنیم نافی ها رو  چک می‌کنیم نشتی نداشته باشیم و مهمهترین پارامتررا سوپرهیت چک می‌کنیم.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسور برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. جهت تعمیرات کمپرسور برودتی و نحوه رفع گرفتگی فیلتر اکسپنشن ولو می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *