تعمیر کمپرسور

پیستون کریر 06E

پیستون کریر 06E

پیستون کریر 06E : در معرفی قطعاتی رسیدیم به پیستون کمپرسور کریر 06E . به این پیستون اصطلاحاً پیستون تاج‌دار یا گل‌دار می‌گویند. سطح پیستون یک شکل‌ خاص دارد. در سری‌های قدیمی کریر که اصطلاحاً به آنها کمپرسورهای کارلایل می‌گفتند، این پیستون صاف بود. چرا به این شکل درآورده‌اند؟
زمانی که سوپاپ و در زیر آن هم یک عدد زیرسوپاپ داریم و وقتی پیستون به بالای سیلندر می‌رسد در نهایت به سوپاپ ساکشن می‌رسد.و فرم سوپاپ ساکشن بر روی گل پیستون قرار می‌گیرد. علت چیست؟
اگر این سطح و این برآمدگی‌ها وجود نداشته باشد، پیستون پایین‌تر و با فاصله نسبت به سوپاپ ساکشن توقف میکند . وقتی پایین‌تر باشد چه اتفاقی می‌افتد؟

مقداری گاز متراکم شده روی آن باقی می‌ماند. پیستون که پایین می‌رود آن گاز متراکم شده، می‌خواهد دوباره منبسط شود پس ما یک افت راندمان داریم از آن طرف دمای سیلندر بالا می‌رود .
کاری که شرکت کریر انجام داده این است که پیستون را گل‌دار کرده و به این شکل کرده یعنی سوپاپ ساکشن بر روی قسمت تاج دار قرار می‌گیرد. می‌خواهید به گروه مهندسی مهراسپند پیستون کریر سفارش دهید، چه مشخصاتی را باید به کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند بدهید؟ اول طرح دار بودن پیستون است، دوم06E است كه باید تأييد كنيد. اين پيستون در تمام مدل های 06E از 20 تا 40 تُن دارای قطر یکسان است . : مارك داركيك. برندهای ديگر را هم ما موجود داريم.

پیستون کریر 06E

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *