چیلر تراکمی و کمپرسور

نصب ولو پلیت دیسکاس کوپلند

نصب ولو پلیت دیسکاس کوپلند

نصب ولو پلیت دیسکاس کوپلند

کمپرسورهای کوپلند همانند کمپرسورهای شرکت‌های دیگر مانند بیتزر و کریر می باشند. اما یک سری از کمپرسورهای شرکت‌های کوپلند دارای تفاوت با کمپرسورهای شرکت های دیگر است. شرکت کوپلند برای به دست آوردن راندمان بالا و کارکرد کمپرسور در شرایط سخت آب و هوایی مجموعه کمپرسورهای دیسکاس را معرفی و عرضه کرد. این کمپرسورها با توجه به ساختار شان توانایی کارکرد در آب و هوای بسیار سخت را دارا هستند.

سوپاپ‌های دیسچارج در این کمپرسورها از جنس پیک می باشد. و توانایی تحمل دماهای بسیار بالا را دارا هستند. و با توجه به نشستن این سوپاپ ها به صورت کامل بر روی نشیمنگاه خود نسبت به کمپرسور هایی که دارای سوپاپهای ورقهای هستند راندمان بسیار بالاتری را دارند.
این سوپاپ ها طرح های گرد توپر و گرد توخالی را دارند.
برای تهیه سوپاپ های کمپرسور کوپلند و خرید قطعات کمپرسور کوپلند و همچنین برای خرید ولو پلیت کوپلند می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهر اسپند تماس بگیرید.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین تیم فروش کمپرسور های برودتی در ایران است. در گروه مهندسی مهراسپند فروش انواع کمپرسور اسکرو بیتزر انجام می گیرد. این شرکت، پس از فروش انواع کمپرسور اسکرو بیتزر ، نصب آن را توسط متخصصان این شرکت برعهده گرفته و پس از اطمینان از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. جهت مشاوره در زمینه نصب ولو پلیت دیسکاس کوپلند و خرید آن با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *