تعمیر کمپرسور

فیلتر روغن کریر 06E

فیلتر روغن کریر 06E

فیلتر روغن کریر 06E : یکی دیگر از قطعات کمپرسورهای کریرکه قصد معرفی آن را داریم و توسط گروه مهندسی مهراسپند عرضه میشود فیلتر روغن کمپرسور کریراست .
همونطور که مشاهده میشود . کمپرسور کریر نسبت به دیگر کمپرسورهای پیستونی متفاوت است .فرم فیلتر روغن متفاوت است .
به صورت یک بشقاب . سطح مقطع زیادی وجود دارد امکان گرفتگی تقریبا محال است .خیلی نادر پیش می‌آد که فیلتر روغن کمپرسور کریر دچار گرفتگی شود . سطح مقطعش زیاد هست. کف کارتر کمپرسور این فیلترها نصب می‌شود. توسط یک لوله به اویل‌پمپ کمپرسور هدایت می‌شود و از این نقطه روغن مکیده می‌شود.وقتی قطعه ای برای کمپرسور کریر کارلایل سیلندر پیستونی درخواست می کنید، تنها دانستن مدل کمپرسور کافی نیست. بلکه شماره سریال کمپرسور نیز نیاز است. شماره سریال کمپرسور برای کمپرسورهای 06D و 06Eو 06CC وجود دارد. شماره سریال کمپرسورهای نو و کمپرسورهایی که توسط شرکت کارلایل تعمیر شده و کمپرسور نو محسوب نمی شود، فرق دارد.

فیلتر روغن کریر 06E


گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *