تعمیر کمپرسور

صفحه ترمینال کمپرسور کوپلند

صفحه ترمینال کمپرسور کوپلند

صفحه ترمینال کمپرسور کوپلند : قطعه‌ای که مشاهده می کنید ترمینال پلیت کمپرسور کوپلند است . در کمپرسور کوپلند 6 مدل ترمینال پلیت داریم. این مدل ترمینال پلیت برای حالتی است که کمپرسور را دو ضرب استارت بزنیم، ظرفیت‌های کمپرسورهای حدود 20 اسب تا 70 اسب از این ترمینال پلیت استفاده می‌کند، روی ترمینال پلیت اعدادی که نوشته شده 1- 2- 3 و 7- 8 -9.

1روبروی 7 هست، 2 روبروی 8 است و 3 روبروی 9 است، برای سربندی، سرهای 1 2 3 از اونجایی که کمپرسور پارت وایندینگ است یا اصطلاحا دو ضرب است سیم های 1 2 3 اینجا نصب میشن و روبروش 7 8 9 نصب میشوند . پس کمپرسور با دو ضرب استارت میخورد، پس یعنی عملا دو عدد سیم پیچ داریم، برای اینکه گشتاور راه اندازی کاهش پیدا کند، کمپرسور با دو ضرب، یکبار سیم پیچ 1 ، یکبار سیم پیچ 2 استارت میخورد. این سه سر به هم دیگر راه میدهند این سه سر به همدیگر. اما به همدیگه نمی‌تونید با اهم چک کنید، به هم راه نمیدن یعنی سر 2 با 8 بهم راه نمیدن.
نکته دیگه اینکه برای این کمپرسورها چند مدل راه اندازی داریم، یعنی اینکه استارت اولیه 50 درصد اول ظرفیته، استارت دوم هم 50 درصد ظرفیت.
مدل‌های دیگری هم داریم که 60 -40 هست و 30 و70، یعنی یک سر 30 یک سر 70 درصد آمپر مصرفی کمپرسور را خواهد کشید. تمام این کار هم برای کاهش ترک راه اندازی، و کاهش آمپر راه اندازی فشار اومدن به شبکه هست که در کمپرسورهای پیستونی از انلودر استفاه کنیم برای راه اندازی، هم سیم پیج رو بصورت دو ضرب استفاده کنیم. یک آپشن هستش برای کمپرسورهای پیستونی.

صفحه ترمینال کمپرسور کوپلند

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *