سنسور دمای روغن کمپرسور اسکرو بیتزر : یک کمپرسور ۶۰ اسب سری Y بیتزر را مشاهده میکنید که به کارگاه گروه مهندسی مهر اسپند فرستاده شده .قسمت مکانیکی خوردگی دارد.در قسمت ساکشن- عینکی سمت ساکشن ماردونها کشیده شدن به عینکی-نکته جالب به شدت داغ شدن کمپرسور هست.گاز کمپرسور R134 A است .کندانسور آبی-سوالی که پیش میآید این است. که چرا سنسور دمای روغن کار نمیکرده ؟سیستم کنترل احتمال زیاد دارای مشکل بوده که دما تا این حد بالا رفته،دوم در تئوری و از روی کاغذ بلبرینگها در دمای ۲۸۰ درجه توی ذوب میشوند همین طور که مشاهده می کنید قفسه ها ذوب شده-پس این کمپرسور در شرایط بسیار وخیمی کار کرده-در قسمت فلنج دیسشارژ خوردگی داریم.سوال های که پیش میآید این است که چرا دمای دیسشارژ تا این حد بالا رفته.، کنترلر چرا کنترل خاصی انجام نداده.آیا جامپ بوده؟سنسور دمای روغن چرا عملکرد حفاظتی نداشته؟مهم تر از تعمیر کمپرسور رفع عیب های موجود هست
سنسور دمای روغن کمپرسور اسکرو بیتزر
گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.