آموزش چیلر و سردخانه

سطح روغن در کمپرسور های پیستونی

سطح روغن در کمپرسور های پیستونی

 

سطح روغن در کمپرسور های پیستونی : سطح روغن در کمپرسورهای پیستونی و در تمامی کمپرسورها اهمیت زیادی داره وقتی‌که سطح روغن بیش‌از اندازه بالا باشه می‌تونه به بخش مکانیکی فشار بیاره یا اینکه سطح روغن کم باشه امکان روغن رسانی به کمپرسور درصد خطاش میاد پایین بالاتر و امکان بروز مشکلات مکانیکی زیاد می‌شه برای هر موتوری سطح روغن‌ فرق داره مدلهای مختلف کمپرسورها سطح روغن متفاوتی دارند -اما برای این‌که ما یک سیستم رو طراحی کنیم و در سیستم‌های اسپیلت یا سیستم‌های جدا از هم که کندانسور و اواپراتور جدا هست اجزاء جدا هستن دارید توی تصویر می‌بینید یه Uهایی کار می‌شه این یوها تله‌ روغن هستند که برگشت روغن به کمپرسور رو بهبود می‌دهد اما یه کتابچه ای که شرکت ترین برای طراحی لوله‌کشی چاپ کرده این کتابچه ترجمه شده و می‌تونید مشاهده بکنید توسط گروه مهندسی مهر اسپند شما می‌تونید طراحی لوله‌کشی انجام بدید و همین‌طور یوها را شرکت ترین منسوخ کرده با نوع طراحی لوله‌کشی که انجام می‌دید دیگه نیازی نیست از این یوها استفاده کنید اما روش سنتی که وجود داره طراحی لوله‌کشی با یو هست زمانی‌که سیستم اسپلیت استفاده می‌کنید مشخصات روغن روی پلاک کمپرسور هست دارید الان می‌بینید یه پلاک کمپرسور منیروپ دانفوس هستش و میزان شارژ روغن رو همین‌طور می‌تونید به کاتالوگ ها مراجعه بکنید مشخصات ویسکوزیته روغن رو می‌تونید اون‌جا مشاهده بکنید پس به‌جز پلاک کمپرسور ما می‌تونیم به کاتالوگ نرم‌افزارهای شرکت سازنده مراجعه کنیم و اطلاعات کامل رو دریافت کنیم

سطح روغن در کمپرسور های پیستونی

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست.
برای مشاوره با مهندسان گروه مهندسی مهر اسپند با شماره 09123873563 تماس بگیرید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *