آموزش چیلر و سردخانه

روغن کمپرسور دانفوس

روغن کمپرسور دانفوس

روغن کمپرسور دانفوس : دانفوس جدولی را معرفی کرده که شما از این جدول میتوانید برای انتخاب روغن­ها استفاده کنید. خیلی مواقع نیاز است که روغن کمپرسور یا گاز تعویض شود و نیاز تعویض به روغن وجود دارد.

در ردیف اول می بینید که کمپرسورها معرفی شده اند MT, MTZ, VTZ, NTZ ، در سری های MT که گازهای R22 یا R417 هست در این کمپرسورها اگر R22 باشد 160P روغن شارژ می شود اما 417 ، 175 PZ در این مواقع اگر بخواهیم از گار 417 استفاده کنیم باید روغن را تخلیه کنیم، شستشو دهیم و روغن 175PZ شارژ کنیم. در کمپرسورهای دوم MTZ هست رِنج گاز را می بینید مبردهای فعلی را می شود استفاده کرد اما در ردیف آخر می­بینید که کمپرسورهای NTZ ها مبردها مقداری کمتر هستند. 404, 507 هستند 455, 454 , 452 . این مبردها با روغن پلی استر 175PZ کار می کنند. پس این هم از روغنها که توجه باید کنید که پارامتر بسیار مهمی هستند

در ادامه انیمیشن روغن کمپرسور دانفوس را با هم می بینیم

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسور برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. جهت تعمیرات کمپرسور برودتی و نحوه رفع گرفتگی فیلتر اکسپنشن ولو می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *