چیلر تراکمی و کمپرسور

دمونتاژ کمپرسور آمونیاکی بیتزر

دمونتاژ کمپرسور آمونیاکی بیتزر

دمونتاژ کمپرسور آمونیاکی بیتزر

در کمپرسورهای آمونیاکی با توجه به کارکرد این کمپرسورها تحت شرایط سخت و نسبت تراکم های بالا کمپرسور باید بتوانند شرایط سخت را تحمل کنند. جهت تعمیر این کمپرسورها در کارگاه گروه مهندسی مهر اسپند از بهترین تجهیزات روز دنیا و برندهای معروف سازنده قطعات کمپرسور اروپایی و امریکایی استفاده می‌شود. قطعات استفاده شده در این کمپرسورها همگی طبق لقی ها و تلرانسهای شرکت سازنده مونتاژ می شود.

پروسه کار برای کمپرسورهای پیستونی به قرار زیر است:

اولین مرحله و مهمترین مرحله تشخیص علت خرابی کمپرسور است. و بعد از آن مشخص کردن قطعات آسیب‌دیده و نوع خرابی ها. که این خرابی ها می تواند شامل خرابی سیلندر و یا میل لنگ و شاتون ها و یا پیستون ها و یا ولو پلیت باشد. در مرحله بعد ماشین کاری های لازم بر روی این کمپرسورها انجام می شود. بعد از انجام ماشینکاری های مربوطه کمپرسور آماده مونتاژ می شود. در مرحله مونتاژ تمامی لغی ها مجدد چک می شود. و بعد از چک نهایی کمپرسور مونتاژ می شود.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. برای مشاوره و راهنمایی در زمینه دمونتاژ کمپرسور آمونیاکی بیتزر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *