چیلر تراکمی و کمپرسور

تنظیم درایو اکسپنشن الکترونیکی کرل

تنظیم درایو اکسپنشن الکترونیکی کرل

تنظیم درایو اکسپنشن الکترونیکی کرل

اکسپنشن ولو های ترموستاتیک را می توان اختراع بسیار مهمی در صنعت تهویه نامید. این اکسپنشن ولو ها برای دهه‌های متمادی بهترین و دقیق ترین تجهیزات بودند. که ما می‌توانستیم از آنها برای کنترل سیکل تبرید درقسمت اواپراتور و سوپرهیت ساکشن استفاده کنیم.

اما با به وجود آمدن سیستم های مختلف و گوناگون و کاربری های بسیار پیچیده امکان استفاده از این تجهیزات کمتر شد. موارد زیادی همانند کمپرسور های اسکرو و سیستمهای رک وجود دارد که بهترین گزینه ممکنه برای آنها استفاده از شیرهای انبساط الکترونیکی است. این شیر ها می توانند سیستم را در برابر بسیاری از تهدیدات ایمن کنند. و میزان سوپرهیت ثابت و مناسبی را برای ما تأمین کنند. و امکان برگشت مایع و داغ کار کردن کمپرسور را کاهش دهند. همچنین این شیر ها باعث می شوند راندمان سیکل تبرید افزایش یابد.
تجهیزات کرل برای سیستم کنترل کمپرسورهای بیتزر یکی از بهترین سیستم های کنترل است که بسیار توصیه می شود.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه تنظیم درایو اکسپنشن الکترونیکی کرل با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *