آموزش چیلر و سردخانه

تعویض سایت گلس

تعویض سایت گلس

تعویض سایت گلس : سایت گلس ها در سیستم تبرید به ما کمک زیادی می کنند. سیستمی که دارای سایت گلس است اطلاعات زیادی را از آن میتوان متوجه شد . عبور جریان مبرد، حجم عبور جریان مبرد ،دبی جریان مبرد، همه این موارد را میتوان با چشم دید موردی که خیلی مهم است ما میتوانیم رطوبت را در سایت گلس تشخیص دهیم ، خشک بودن سیستم را در سایت گلس ببینیم. از روی نشانگر سایت گلس میتوانیم ببینیم که آیا رطوبت وجود دارد در سایت گلس یا خشک است. اما یک موردی وجود دارد وقتی آلودگی در سیستم زیاد باشد خیلی مواقع پیش می آید که شیشه سایت گلس به شدت آلوده میشود نشانگرهایش از بین میروند و کاملا کدر میشوند. در این مواقع بهتر است سایت گلس را عوض کنیم و با نقره 5% سایت گلس را جوش میدهیم ما اول سایت گلس قبلی را آزاد میکنیم بعد سایت گلس جدید را گذاشته و جوش میدهیم.
نکته اینجاست که در این سایت گلس ها باید دستمال مرطوب بر ر وی شیشه ی سایت گلس بگذارید که آسیب نبیند. حرارت جوشکاری میتواند باعث آسیب و شکستن شیشه ی سایت گلس شود. اما مدلهای دیگری وجود دارد که مدل کرل هست شما فقط نیاز دارید شیشه ی سایت گلس را عوض کنید که اونجا مهرهای و پیچی است. و شما به راحتی بدون نیاز به جوشکاری تعویض را انجام میدهید بعضی از سایت گلسها هستند که سایت گلسهای دندهای هستند و ما با سفت کردن یک مهره میتوانیم این کار را انجام دهیم. توجه کنید که سفت کردن مهره را در تصویر میبینیم که روش غلط به چه صورتی است و روش درست به چه صورتی است طبق دستورالعمل شرکت سازنده همیشه کار کنید. در هر مورد ریزی حتی یک تعویض سایت گلس، ما به عنوان یک تعمیرکار اگر طبق دستورالعمل شرکت سازنده مو به مو پیش برویم ما با اینکه شغل پیچیدهای داریم با اینکه دردسرهای زیادی شغل ما دارد میزان مشکلات ما کم خواهد شد

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. برای مشاوره و راهنمایی در زمینه دمونتاژ کمپرسور آمونیاکی بیتزر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *