چیلر تراکمی

تعمیر کمپرسور کوپلند

تعمیر کمپرسور کوپلند

تعمیر کمپرسور کوپلند

برگشت مایع یکی از دلایل اصلی خرابی کمپرسور های تبرید در ایران می باشد. برگشت مایع دلایل زیادی دارد . دلیل اصلی برگشت مایع را می توان شامل موارد زیر دانست:
انتخاب نامناسب یا از تنظیم درآوردن اکسپنشن ولو که باعث می شود میزان تغذیه مبرد به درون اواپراتور افزایش یابد. و تمامی مبرد در اواپراتور تبخیر نگردد. و مقداری از مبرد به صورت مایع به کمپرسور بازگردد.
برگشت مایع مبرد می‌تواند به صورت پیوسته و به میزان ناچیز صورت گیرد. و یا در حجم بسیار بالا باشد که باعث خرابی های شدیدی می شود.

دلایل برگشت مایع:

برگشت مایع ناشی از خرابی فن های اپراتور یا گردش نامناسب و کم آب یا اتیل گلیکول یا آب نمک در اواپراتور است. که باعث می شود تبادل سیال با مبرد کاهش پیدا کند. و در نتیجه امکان برگشت مایع مبرد به کمپرسور فراهم شود.
لوله کشی اشتباه نیز یکی از دلایل برگشت مایع است. و از زمانی به وجود می‌آید که مایع مبرد در داخل لوله کشی کندانس می شود. و در زمان استارت این مایع مبرد به کمپرسور باز می گردد و باعث خرابی کمپرسور می شود.

برگشت مایع به دلایل مختلفی می تواند بروز بکند. دلایلی که عنوان شد تنها تعدادی از دلایل اصلی برگشت مایع به کمپرسور است. اما می توان دلایل بسیار گسترده‌تری را نیز در نظر گرفت. برای راه اندازی یک سیستم نیاز است که ابتدا سوپرهیت ساکشن ملاک مهمی در نظر گرفته شود. و با استفاده از سوپر هیت گیری کمپرسور راه اندازی و آماده کار و در مدار قرار گیرد. در صورتیکه سوپرهیت مناسب نباشد نباید کمپرسور را راه اندازی کرد. و یا اجازه کارکرد آن را داد.

گروه مهندسی مهراسپند با زبده ترین کارشناسان ها آماده ارائه خدمات تعمیر کمپرسور کوپلند به شما مشتریان عزیز است. برای مشاوره بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *