چیلر تراکمی و کمپرسور

تعمیر کمپرسور هوا

تعمیر کمپرسور هوا

تعمیر کمپرسور هوا

تعمیر کمپرسورهای اسکرو دارای اشتراکات بسیار زیادی است. منظور این است که در تمامی کمپرسورهای اسکرو چه کمپرسورهای اسکرو که شامل دو عدد روتور نری و مادگی و یا کمپرسورهای شامل یک عدد روتور و یا کمپرسور های دارای ۴ عدد روتور همگی دارای یک روش مونتاژ می باشند.
روش مونتاژ این کمپرسورها نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد. این شرکت با استفاده از پرسنل مجرب و با تجربه خود تعمیرات تخصصی کمپرسورهای اسکرو باد و چیلر و کمپرسورهای فرایند را انجام می دهد. و ارائه دهنده دوره های آموزشی در زمینه تعمیرات تخصصی تعمیرات کمپرسورهای اسکرو می باشد.

در هنگام مونتاژ کمپرسورهای اسکرو بایستی به میزان لقی استاندارد این کمپرسورها به شدت دقت کرد. لقی استاندارد این کمپرسورها بهینه عدد سه صدم میلیمتر تا پانزده صدم میلیمتر می باشد. و بنا به ظرفیت و نوع کاربرد متفاوت است.
یکی از نکات کلیدی در هنگام تعمیرات خوردگی ها در این کمپرسورها هستند. خوردگی های مکانیکی می‌توانند باعث بروز افتهای شدید فشار و کاهش راندمان گردد.
زمانی که خوردگی بیش از حد استاندارد باشد این خوردگی باعث بروز بعضی اتفاقات می گردد. این اتفاقات شامل بای پس شدن گاز در حال کمپرس به مرحله قبل از کمپرس شدن گردد. و در نتیجه راندمان کاهش شدیدی پیدا می کند.

جهت هر گونه سوال در این باره و یا تعمیر کمپرسور هوا می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید. و یا در صفحه پرسش و پاسخ گروه مهراسپند سوالات خود را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *