چیلر تراکمی

تعمیر کمپرسورهای تبرید

تعمیر کمپرسورهای تبرید

تعمیر کمپرسورهای تبرید

مهندسین ما در ابتدای ورود کمپرسور به کارگاه و شروع تعمیر، ابتدا اقدام به باز کردن و دمونتاژ کمپرسور و برآورد خرابی ها و علت بوجود آمدن خرابی می کنند. زمانی که شما به دنبال کاهش هزینه های بهره برداری (تبرید) و در عین حال افزایش ضریب اطمینان هستید، کمپرسورها و قطعات باز سازی شده مهراسپند بهترین گزینه برای شما می باشد.

کمپرسورهای بازسازی شده:

راندمان کمپرسور نو و مهندسی شده

مزیت هم کاری با گروه مهندسی مهراسپند مشاوره رایگان با مهندسین نخبه و تحقیقات گسترده در زمینه تعمیر کمپرسورهای تبرید و استفاده از تکنولوژی روز دنیا می باشد. تجهیزات به کار رفته در این خدمات توسط این گروه برای بازسازی کمپرسور منحصر به فرد بوده و دارای نمونه مشابه در ایران نمی باشد.

آیا می دانید درون کمپرسور شما چه قطعاتی است ؟

از آنجایی که تصویر هزاران کلمه را بازگو می کند، بعضی قطعات را در تصاویر می بینید که تفاوت قطعات بازسازی شده این شرکت با قطعات مونتاژ شده بر روی کمپرسور است.

 

نتیجه پایانی ارائه کمپرسورهای بازسازی شده، قیمت مناسب و آسودگی خاطر برای مشتری است. پروسه تامین قطعات کمپرسور توسط گروه مهندسی مهراسپند یکی از کارآمد ترین خدمات برای مشتریان محترم می باشد.

برای درک ارزش کمپرسورهای بازسازی شده توسط این شرکت بایستی کمپرسورهای تعمیر شده توسط تعمیرگاه های متفرقه را در نظر گرفت.

چرا بایستی با تعمیرکاران عادی مقایسه شود

بسیاری از تعمیرکارها توانایی تعمیرات عادی کمپرسور با ابزارهای سنتی و معمولی و تجهیزات ساده را دارند. هر چند کمپرسورهای تعمیر شده توسط تعمیرکاران برای کارکرد به اندازه کافی خوب هستند. اما ویژگی های استاندارد و شرایط کارکرد طولانی مدت کمپرسورهای بازسازی شده توسط گروه مهندسی مهراسپند را ندارند. و با داشتن دانش فنی کمپرسور این گروه گامی بلند در امر تعمیر کمپرسور برداشته و بازسازی کمپرسور را در سطحی حرفه ای انجام می دهد.

خصوصیاتی که این شرکت را از دیگران متمایز می کند

  • بازسازی تمام اجزای کمپرسور مطابق با استاندارد شرکت سازنده بررسی می شود و در صورت نیاز، قطعه با کیفیت ساخت شرکت سازنده اصلی کمپرسور تعویض می گردد. این پروسه برای معدودی از شرکت ها در دنیا مقدور است.
  • تست کمپرسور: تمامی کمپرسورهای بازسازی شده بایستی مطابق استاندارد تست شوند هرچند تعمیرکاران دیگر به دلیل عدم توانایی تست کمپرسور پس از تعمیر،توانائی ارائه خدماتی مثل گارانتی را ندارند.
  • تعویض قطعات:این گروه تمام قطعاتی که تلرانس و لقی های مجاز کارخانه را تامین می کند و تمام رینگ های پیستون و بلبرینگ ها و بوشها و واشرها و اورینگ ها و دژنگپین ها را با قطعات اصلی کارخانه سازنده تعویض می کند. نکته ای دیگر این است که معدود شرکت هایی در دنیا وجود دارد که در کار بازسازی کمپرسور اقدام به تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال می نمایند.
  • بهبود دادن در طول پروسه باز سازی، این گروه با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و بهبود راندمان قطعات اقدام به تعمیر کمپرسور و بازسازی مجدد آنها می کند. تنها با استفاده از مهندسین خبره صنعت کمپرسور و سال های متمادی تجربه، ارزش کار تعمیرات کمپرسور توسط این گروه به درجه بالاتر از تعمیرات عادی رسیده است.
  • تعویض، سرانجام در صورتی که قطعه ای دارای استاندارد های مجاز نباشند، در حین پروسه مونتاژ و بازسازی کمپرسور، تعویض میگردد.

جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *