چیلر جذبی

تعمیر پمپ چیلر جذبی

تعمیر پمپ چیلر جذبی

در پمپ‌های چیلر جذبی از یاتاقان‌های گرافیتی به جای بلبرینگ استفاده می‌شود. در تمامی مدل‌ها مجموعه پمپ و الکتروموتور به صورت یکپارچه می‌باشند. تا مشکل هوابندی را مرتفع کنند. پمپ‌های چیلر جذبی در کارکرد طولانی مدت و به دلیل خوردگی در چیلر جذبی و ورود اکسیدهای فلزی به قسمت یاتاقان‌ها دچار گیرپاچ و یا افزایش جریان مصرفی و متعاقب آن سوختگی سیم پیچ می‌شوند.

پمپ چیلر جذبی برای پمپ کردن ماده خورنده لیتیوم بروماید ساخته شده است. در این پمپ‌ها در طول زمان و با افزایش صدا و لرزش، ریسک خرابی افزایش می‌یابد. و در بسیاری از موارد تعمیر این پمپ‌ها تمامی مشکلات را حل می‌کنند. در نتیجه چیلر به حداکثر راندمان قبل از خرابی خود را پیدا می‌کند.

گروه تعمیرات چیلر جذبی این شرکت اقدام به تعمیر پمپ چیلر جذبی می‌کند. همچنین از آنجایی که پمپ چیلر بایستی هر 2000 ساعت یکبار مورد بازرسی قرار بگیرد، کارشناسان فنی این شرکت خدمات سرویس پمپ چیلر جذبی را ارایه می‌کنند.

ساختار پمپ‌های چیلر جذبی در دو نوع فلنچی و جوشی می‌باشند. همچنین برای تضمین جهت عدم خرابی پمپ چیلر، کارشناسان این شرکت اقدام به نصب کنترل کننده بار (آمپر) بر روی تابلو برق می‌کنند. که نتیجه آن اطمینان 100% بر عدم بوجود آمدن مشکل در پمپ‌هاست.

جهت مشاوره می توانید با کارشناسان فنی گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

مشاهده فیلم در کانال یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *