آموزش چیلر و سردخانه

انیمیشن سه بعدی کمپرسور کریر سری 06E

انیمیشن سه بعدی کمپرسور کریر سری 06E

انیمیشن سه بعدی کمپرسور کریر سری 06E: کمپرسوری که مشاهده می کنید کمپرسور کریر از خانواده 06E است. این خانواده از کمپرسورهای کریر شامل 4 ظرفیت هستند. ظرفیت 20 اسب با 50 cfm، ظرفیت 25 اسب با 65 cfm، ظرفیت 30 اسب با 75 cfm و ظرفیت 40 اسب با 99 cfm.
این کمپرسورها دارای سیلندر 13/68 هستند و در تمام مدل های خانواده 06E قطر سیلندرها ثابت است. تعداد سیلندرها کم و زیاد می شود و همینطور طول سیم پیچ -طول استاتور متغیر است. در این کمپرسورها، سیلندرها سخت کاری خوبی شدند، مقاومت بالایی دارند و در مناطق جنوبی ایران به خوبی کار می کنند. کمپرسوری با طول عمر بالا است. هزینه تعمیرات این کمپرسور در بین تمام خانواده های کمپرسورهای پیستونی پایین تر است و شرایط سخت را به خوبی تحمل می کند. برای تهیه قطعات یا تجهیزات کمپرسورها می توانید با کارشناسان فروش گروه مهندسی مهر اسپند تماس بگیرید.

انیمیشن سه بعدی کمپرسور کریر سری 06E:

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *