آموزش چیلر و سردخانه

اشکال در شیر های تنظیم فشار -قسمت ششم

اشکال در شیر های تنظیم فشار -قسمت ششم

اشکال در شیر های تنظیم فشار -قسمت ششم

دوباره یکی از مواردی که باعث افزایش فشار دیسچارج می شود شیرهای KVD هستند . شیرهای رگلاتور فشاری هستند که باید تنظیم شوند. تعمیرات شیرهای KVD یا شیرهای رگلاتور تنها در فصل زمستان نیاز است که انجام شود. برای تنظیم این شیرها می توانید شیر را کاملاً ببندید. شیر KVD را کاملا پاد ساعتگرد بچرخانید تا بسته شود. و فشار کندانس مورد نظرتان را تنظیم کنید.
سپس شیر KVD را چک کرده و ببینید آیا نیاز به تنظیمات دارد یا خیر. روش کارکرد، تنظیمات و ساختار این شیرها را قبلا به طور کامل توضیح داده ایم. اگر قصد تعویض شیر را داشتید باید به جوشکاری این شیرها توجه کنید. و همانطور که در شکل ها می بینید باید از دستمال مرطوب استفاده کنید چون کف نشین این شیرها در حرارت بالا آسیب می بیند. و بعدها شیر به درستی عمل نمی کند.
توجه کنید زمانی که رگلاتور فشار کندانس نمی تواند به خوبی و با راندمان بالا تنظیم شود، می توانید یک شیر کوچکتر تنظیم کنید. برای این کار شیر قبلی را جدا می کنید و شیر جدید را با روش جوشکاری نصب می کنید. پس از نصب می توانیم شیر جدید را تنظیم کنیم و در مدار بیاوریم.
گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اشکال در شیر های تنظیم فشار با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *