آموزش چیلر و سردخانه

کوچک بودن اوریفیس اکسپنشن ولو

کوچک بودن سایز اوریفیس اکسپنشن ولو

کوچک بودن اوریفیس اکسپنشن ولو : یکی از موارد مهم در تعمیرات چیلر تراکمی کوچک بودن سایز اوریفیس اکسپنشن ولو است. وقتی که اورفیس کوچک باشد و در محاسباتی که  انجام شده سایز اوریفیس 4 به دست آمده ولی سایز اوریفیس نصب شده 3 است باید اوریفیس اکسپنشن ولو را تعویض کنیم . برای تعویض اورفیس اکسپنشن ولو یا همان سوزن اکسپنشن ولو باید چه کارهایی  را انجام دهیم :
اولین کار پمپ دان کردن و جمع آوری  گاز  از قسمت فشار پایین. بعد ازجمع آوری گاز باید  محل  نصب اورفیس که پایین اکسپنشن ولو  هست را باز ­کنیم

طبق ویدیو این عملیات را انجام میدهیم . اورفیس که تعویض شد مجددا باید پیچ های زیرین اوریفیس را محکم کنیم  و در پلاک برچسبی که روی لوله مویی کله­ ی اکسپنشن ولو  ، شماره اورفیس را ثبت می­کنیم تا تعمیر کاران بعدی از این موضوع اطلاع پیدا کنند

در مرحله آخر دوباره پروسه­ ی شارژ گاز و راه اندازی را انجام می­دهیم که این پروسه شامل 1- تعویض فیلتر درایر 2- وکیوم کردن 3- شارژ گاز و کسری گاز  4- نشی­ ها، تمام اتصالاتی که باز و بست کرده ایم را چک می­کنیم  5- سیستم پایدار شده و  استیبل ، حالا سوپرهیت را چک می­کنیم تا  به کمپرسور آسیب وارد نشود.

در ادامه را به تماشا کوچک بودن اوریفیس اکسپنشن ولو می نشینیم

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسور برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. جهت تعمیرات کمپرسور برودتی و نحوه رفع گرفتگی فیلتر اکسپنشن ولو می توانید با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *