آموزش چیلر و سردخانه

کثیف بودن کندانسور -قسمت سوم

کثیف بودن کندانسور -قسمت سوم

کثیف بودن کندانسور : از دیگر مشکلات کمپرسور ، می توان به فشار دیسچارج و دمای دیسچارج نام برد. اما این مشکل را می توان به هفت دسته اصلی تقسیم کرد.

اولین مورد کثیف بودن کندانسور است. یعنی مسیر هوای کندانسور به وسیله یک جسم خارجی گرفته شده و یا فن ها به درستی کار نمی کنند. فشار بالای کندانسور می تواند نتیجه گرفتگی کندانسور باشد. که این مشکل، بسیار عام است و می تواند به کرات اتفاق بیفتد.
کثیفی کندانسور باعث می شود  تا فشار کندانسور بالا برود. رفع این مشکل بسیار ساده است. می توان از مواد شوینده استفاده کرد و کندانسور را تمیز کنیم و آن را شستشو دهیم. در هنگام شستشو دقت کنید به عنوان مثال اگر از پمپ کارواش با فشار بالا استفاده کنید ممکن است به فین ها آسیب وارد شود. و باید دقت کنید که به فین ها آسیبی وارد نشود. همچنین نباید از مواد شوینده ای که آلومینیوم را می خورد استفاده کنید. پس با شستن کندانسور مشکل رفع خواهد شد.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. برای مشاوره با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *