چیلر تراکمی و کمپرسور

شارژ گاز سیستم های تراکمی

شارژ گاز سیستم های تراکمی

در این فیلم شما با روش شارژ گاز سیستم های تراکمی ، مینی چیلر و سردخانه و به صورت کلی با شارژ گاز(مبرد) انواع سیستم های تبرید آشنا خواهید شد که به شما در استفاده درست از گیج مانیفولد کمک می کند.

روش وصل کردن شلنگ ها و گیج ها
قبل از شارژ گیج مانیفیلد را پرچ کنید. در قسمتی از گیج مانیفیلد که شلنگ متصل است، شلنگ را کمی شل کنید. و وقتی شیر فشار پایین سیستم که شلنگ آبی رنگ به آن متصل است را کمی باز کنید مقدار کمی مبرد در شلنگ جریان پیدا می کند. و هوا از شلنگ خارج می شود. و شلنگ پرچ می شود. بعد از این کار اتصال را سفت کنید و همین کار را با قسمت فشار بالای سیستم انجام دهید. و کمی مبرد را از شلنگ عبور دهید تا شلنگ از هوا خالی شود. و شلنگ زرد رنگ وسطی را با شل کردن و باز کردن کپسول پرچ می گیریم تا هوای شلنگ زرد رنگ هم خالی شود.

نکته دیگر برای شارژ کردن دانستن دما است. که سنسور را بر روی خط ساکشن و دقیقا 6 اینچ قبل از شیر سرویس نصب می کنیم. که در به دست آوردن دمای سوپر هیت به ما کمک می کند. برای بدست آوردن دمای سابکول حباب سنسور را بر روی خط مایع نصب می کنیم. بهتر است برای به دست آوردن دمای سابکول و سوپر هیت از سابکون و سوپرهیت متر استفاده کنید. اما اگر سوپرهیت متر در دسترس نبود باید حباب دماسنج را در برابر هوای محیط ایزوله کنید. با ایزوله کردن دماسنج امکان به دست آوردن دمای دقیق ساکشن فراهم می شود.

برای مشاوره بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *