چیلر تراکمی و کمپرسور

شاتون و میل لنگ کمپرسور دو مرحله ای بیتزر

شاتون و میل لنگ کمپرسور دو مرحله ای بیتزر

شاتون و میل لنگ کمپرسور دو مرحله ای بیتزر

سایز کردن شاتون ها و میل لنگ مهم ترین کار ممکنه در تعمیرات کمپرسور های پیستونی است. سایز درست برای بوش و شاتون باعث می‌شود روغن در بین شاتون و میل لنگ و همچنین در بین بوش و میل لنگ یک فیلم روغن مناسب را تشکیل دهد.

رمز کار ما در این است که فیلم روغن را به خوبی تشکیل دهیم. در صورتی که فیلم روغن به خوبی تشکیل نشود چند این اتفاق ممکنه می تواند بروز کند.
اگر لقی بین بوش ها و شاتون ها و میل لنگ زیاد باشد روغن به بوش های وسط و شاتون های انتهایی نمی‌رسد. و نتیجه این اتفاق می تواند خوردگی قطعات مکانیکی باشد. همچنین نشانه این اتفاق کاهش فشار روغن می باشد.
زمانی که لقی زیاد در نظر گرفته می شود توانایی تشکیل فیلم روغن به شدت کاهش می‌یابد. و توجه داشته باشیم که فیلم روغن تنها دلیل عدم خوردگی در قطعات مکانیکی است. و این موضوع در تمامی موتورهای مکانیکی صدق می کند.

گروه مهندسی مهراسپند دارای تخصصی ترین کارگاه تعمیرات کمپرسورهای برودتی در ایران است. در کارگاه گروه مهندسی مهراسپند تعمیرات سبک و سنگین و فوق سنگین بر روی کمپرسورهای تبرید انجام می گیرد و پس از تعمیر، کمپرسور در محل نصب و پس از کارکرد تحویل داده می شود و ضمانت کارکرد را داراست. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه سایز کردن شاتون ها و میل لنگ با کارشناسان گروه مهندسی مهراسپند تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *